miercuri, 6 ianuarie 2010

Incercari nereusite

Din nou am ajuns pe aici, si parca tot nu ma dumiresc cum sta treaba cu bloggurile si fara sa-mi dau seama ajung sa citesc cateva blogguri pe zi sa mai mult decat atat mai si selectez sa le urmaresc, hmmm....o fi ceva,adica asa va arata viitorul, toti vom scrie pe blogguri si "toti" vom citi ce mai facem tot de pe blogguri. Suna interesant dar nu stiu daca sunt pregatita sa stau atat de mult in fata unui tablou, de 15 inchi sau de 17, plat sau neplat, citind si tot citind. Cred ca eu am ramas in urma, prefer fetele oamenilor in locul ecranului si cuvintele vorbite in schimbul celor citite doar, dar oricum cine sunt eu sa ma opun schimbari, asa ca m-am conformat, am inceput sa scriu...aaaa sa nu uit in timpul facultatii un prof ne-a invatat sa ne facem blogg cica si de aceea a meu arata mai mult a "fitzuica" dar daca viitorul nostru sta in blogg-uri poate o sa-l mai modelez putin...sau poate nu.
Atat pentru azi, cred ca am depasit recordul de ieri :)

4 comentarii:

  1. Tata, nu-i corect. Exact asta vroiam sa-i spun eu. .. deci draga mea, tu bati orice record la cat de des postezi. Fa cumva si lasa recordul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Te astept pe blog la mine pentru ridicarea unui mic premiu:D

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu aşa arată viitorul.. să scriem pe bloguri... este acum o "modă" un moft...
    Sunt multe bloguri şi mai ales creştine care nu-şi au rostul... să copiezi tot ce este pe net şi să postezi pe un blog al tău mi se pare lipsit de logică sau arată o persoană frustrată.
    Un blog nu înlocuieşte socializarea ci te face mai creativ şi disciplinat...
    Pe un blog adevărat găseşti gânduri, cuvinte pe care nu ai cum să le cunoşti... oamenii se deschid mai uşor în scris...
    Iar un blog creştin trebuie să fie o oază de creativitate şi înviorare... nu contează cât postezi, pe ce loc eşti în topuri... contează dacă ce ai scris răsună în minţile şi vieţile celorlalţi mult timp şi aduc schimbare... altfel ne plimbăm din blog în blog şi rămânem la fel de seci şi goi...
    Nu prea las comenturi aşa lungi, dar îmi pari o persoană sinceră cu mult potenţial, am înţeles că tot ce faci vrei să aibă şi o finalitate... îţi doresc mult spor în toate lucrurile bune pe care le faci.
    O zi binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere